GOD MORGON!

Japp, fortfarande morgon här! Alarmet ringde 9.00 men innan dess var jag väckt av ett sms från Uniflex vid 7.00, höhö, men somnade om snabbt igen. Jag "snoozade" sedan fram till 10.40 :) inom citationstecken då det inte var en snooze utan snarare att jag bara stängde av alarmet och drifted back to deep sleep, haha.

Kollade min blogg statistik idag. Jag blir alltid lika förvånad när hela 8 personer varit inne och kollat på min blogg samma dag. Ännu mer förvånad blir jag av att det var igår? Jag skrev inget igår...var det någon speciell anledning till att ni tittade in just igår? låter som jag är sur och förhör er nu, men icke.

För mina anhöriga måste jag tyvärr meddela att jag har skaffat mig ett beroende... Det kanske inte låter som ett allvarligt beroende, men jag dricker alltså kaffe varannan timme, varje dag! Har dessutom konstaterat att det antagligen är därför jag "snoozar" minst 2h varje morgon. Jag vaknar och känner mig överkörd för att sedan gå upp, fortfarande i ett komaläge, och sätter på kaffemaskinen. Kaffemaskinen är alltså sedan kvällen innan redan förberedd och laddad med både vatten och kaffe.. Allt detta för att jag vet att jag inte orkar göra mer än att bara trycka på en knapp varje morgon.

Aja, ska tagga ner med kaffet så fort min examensrapport är klar..och tro mig det går tröööögt.
Om det finns något tråkigare än ett långt inlägg om kaffe, så borde det vara ett inlägg om examensrapportsskrivande så vi lämnar det ämnet genast!

Nu väntar ännu en kopp kaffe! haha


puuusss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag e ju inne på din blogg typ två gånger om dagen minst haha! Jag är en av de skyldiga. :)

2011-05-05 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0