äckligt..

Ja, jag vet inte hur jag lyckades...men jag youtube-hoppade in i massa memorial klipp på folk.
Hittade ett på en amerikansk tjej som heter Sara Hunter. Tänkte att det var fint och funderade på vad som hade hänt henne så jag började läsa kommentarerna nedanför.

ALLTSÅ VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK EGENTLIGEN?!! ååh, förstörde min dag totalt.

Först och främst så var ca 50% av kommentarerna typ så här:

"oh, she was so beautiful, what a shame...rip"
"why do pretty girls kill themselves?!"
"wow she was really gorgoeus, cant believe she died.."

ALLTSÅ, VÄNTA LITE HÄR! är det extra synd att hon dog för att hon var snygg?! riktigt äckligt alltså..

Sedan så var de ju ganska normala kommentarer där folk skrev RIP och undrade varför hon dog. Jag kom aldrig fram till hur och varför hon dog, men det har inte med saken att göra. Många trodde att det var självmord..

Det som var ännu äckligare var ju alla tröga idiot killar, JA jag är ganska säker på att det är killar, som skrivit massa sexuella "roliga" kommentarer om henne och hur de tyckte att hon verkade ha varit en slampa...


Nej, nu jag orkar inte ens skriva mer om detta. Kände bara att jag var tvungen att skriva något om det för jag blev väldigt arg.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej! fin bolgg du har! såg att du hade gjort en klänning på nelly.com jag röstade fem poeng!

skulle va kul om du röstade på min med http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=QFoZu2W4w2hK86Pnp2O2vnecnGrtZvXnyBCg1WamL6uJy8uey8Tj#Gallery



tack i förhhand!

2011-07-18 @ 14:06:49
URL: http://likeweare.webblgg.se
Postat av: Rebecca

Jag orkar inte kolla runt efter en rabattkod eller erbjudande på väskor.

2012-11-24 @ 12:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0