på tal om ingenting

Ett bra tips till tjejer som är lite nere/förvirrade/ångestfyllda, kolla igenom sex & the city boxen!!
Den har hjälpt mig igenom två kriser hittills, hehe. Första gången var när jag hade körtelfeber och trodde att jag skulle dö och nu när jag är sönderstressad och ångestfylld.
Det är ju dock trist att den är slut..hmm..lite ångest kvar, oh well kanske börjar om på den igen imorgon :)
Det är så gött att sitta och bara segstirra på denna serie samtidigt som man målar naglarna och blir allmänt dåsig, hehe.

Igår var jag hos Räkan och Mats i deras nya lägenhet. Det var mycket trevligt! Drack inte jättemycket men det kändes rätt skönt faktiskt. (Haha, kom på att det lät ju nästan som att det är standard att jag dricker jättemycket, men så är det icke!)
Hann med några intressanta konversationer med lite random folk. Serah, Flee och Sara var också där :)
En liten klumpeduns lyckades hälla ner hela sitt fyllda cola-rödvinsglad på mig och soffan, höhö, no names are to be mentioned, you know who you are. Vid det laget kände jag att det var dags att avsluta kvällen, naaj skojar bara, jag hade ont i huvudet också. Har haft rätt ont i huvudet den senaste tiden. Jag hoppas att det är stress, för mitt andra alternativ är hjärntumör orsakat av det jävla spackelångorna som jag sniffade i mig i en veckas tid när jag byggde min stolsmodell... Imorgon bitti ska jag träna, woho! om jag nu lyckas ta mig upp kl 8. Ska försöka springa bort lite av denna ångest och stress som gror inuti mig. Det enda jag kan tänka på är mitt EXJOBB! jag tänker så det knakar, men ingenting händer. Thumbs up på den alltså! Hoppas att jag lyckas få min examen i år och samtidigt ha hälsan i behåll, haha.

Funderar starkt på att dricka en kopp kaffe..kl är 23.53. och JA, jag kan sova efter en kopp kaffe. Tror det har med mitt blodtryck att göra. Ett kolli har ju samma blodtryck som jag alltså. Mätte det innan idag och det var 98/65, för er som inte vet ska det ligga på typ 125/75, därav känner jag mig som en zombie varje dag. Hur fasen ska man höja blodtrycket?? börja hetsdricka rödvin och börja snusa kanske? Det är de enda förslagen jag hört än så länge...någon annan? Kanske någon som har ett förslag som inte förkortar mitt liv i övrigt?

bla bla, nu ska jag sova!

Här är lite bilder från igår.





haha, jag gillar verkligen Mats "arga" min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0