jobba jobba joooohoobba..

Ja, det är det enda jag gör heela tiden numera. Jobbar dagtid på tetra pak och kvällstid med mitt exjobb.
Känner mig lite trött...klämde in en träning nu efter jobbet men när jag gick av bussen och skulle promenera hemmåt så vek sig benen nästan, hehe.
Idag köpte jag hem massa olika bönor. haha. Ja, jag menar allvar, alltså sånna Go Green paket med bönor. Tänkte att nu när jag försöker dra ner på kolhydrater och äter mer protein så borde jag ialla fall försöka variera mitt protein lite mer. Förra veckan åt jag ju ett paket bacon varje morgon...vilket inte är jättebra i längden. Snart ska jag äta kyckling med pestoröra :) yuuum yuuum. Imorgon blir det bönsallad med avocado och lite annat gott! Jag har verkligen bestämt mig för att bli en hälsosammare Agnes. Jag har inte ätit godis på snart 2 veckor och ni som känner mig vet att detta är en sjuk prestation. Speciellt med tanke på att jag varje morgon vaknar och ser en godisklubba som ligger här bredvid min säng på golvet. Har inte ens vågat ta upp den för att lägga den någon annan stans i rädsla för att jag okontrollerat kommer slita av plasten och stoppa den i munnen. Liknande incidenter händer varje dag!! Typ som i förrgår då jag skulle köpa en kaffe och macka i skolan och var tvungen att handla för minst 30kr eftersom jag betalade med kort. Jag stod där och velade mellan olika saker så föreslår tanten i kassan "jaa, men om du köper en stor daim också, då blir det ju 32kr" så jag köpte en stor daim också..och jag var svinhungrig och jättesugen...och mådde bara allmänt dåligt av att ha den där daimen i min väska. Som tur är skulle jag träffa Clara lite senare (en tjej som hjälper mig med mitt exjobb). Gav henne daimen och sa att jag inte får äta godis..hehe.
Men sen vet ni...den jobbigaste incidenten av dem alla! Jag var på grillning hemma hos min faster förra lördagen och jag var helt sinnessjukt hungrig och grillandet kom igång ganska sent...ja DÅ kommer min mormor fram till mig och tar min hand och likt en restaurangbesökare som förösker muta till sig ett bord, så lägger hon en TWIX i handen på mig, ler ..och går vidare. VAA FÄÄÄN! Aja, ska sluta berätta om mina möten med godis. Men bara så att alla vet så åt jag faktiskt inte twixen och den ligger kvar i min väska från den kvällen. Jag har inte ens använt den väskan sedan dess för att jag vet att twixen ligger där...damn I have issues :P

nu blir det mat! pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: sarah

hahahahhaaa din mormor, jag dör

2011-04-13 @ 22:13:09
URL: http://saeret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0