hasselbrun

När jag var liten och skrev min info i en sk "mina vänner bok" så uppgav jag alltid min hårfärg och ögonfärg som "hasselbrun". Jag tyckte att det lät så tråkigt med bara brun och jag ville vara speciell..
Detta är något som jag kom på när jag skulle fylla i Flees vänner-bok nu i lördags. Väldigt intressant info I know. Ännu intressantare är att jag just nu sitter med hårfärg i håret och inväntar att det ska bli hasselbrunt :) hehe eller något liknande..
Det var ball i lördags! Dock var jag lite bakfull från den lugna grillkvällen på fredagen. Jag tog med mig 3 öl men sedan så släpade Eskil dit en bag-in box som han började bjuda på ^^ haha.
Jag såg dessutom Dalai Lama i lördags innan påskfesten. Shit vad jag gillar den mannan alltså. Otroligt sympatisk och vis liten man på alla sätt och vis. Jag gillar verkligen buddhister för man känner aldrig att de försöker tvinga på dig något om deras religion eller åsikter. De säger bara ganska vettiga saker och ger en hopp :) Mycket accepterande är de, dem små munkarna. Tog med mig Sara till mötet med laman för att Rustan är kvar i sthlm. Först stod vi ganska långt bak, eftersom vi bara hade ståplatser men sedan smugglade mamma in oss via pressrummet så vi fick jättebra sittplatser :) lilla mamma. Hon jobbar alltså på IM som bjudit in Dalai Lama. Lars Winnerbäck spelade några låtar i början och Johan Wester intervjuade "his holyness" :)

Neee, nu måste jag skölja ur färgen! puusss








Kommentarer
Postat av: Linnea

Men shit va coolt! Vilken upplevelse!!

2011-04-19 @ 02:17:31
Postat av: Aggo

Hej Linnea!

Ja, det var faktiskt ganska coolt :)

Vad bra att du gillar min jacka också, hehe.

Hoppas att allt är bra med dig!

2011-04-19 @ 09:58:28
Postat av: Linnea

Allt är bra och du är fin!

Sköt om dig! :)

2011-04-22 @ 02:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0