"har inte implementerats"

VAD FAN BETYDER DETTA?!! HAR INTE IMPLEMENTERATS?!!!

DÖD ÅT WINDOWS MOVIE MAKER!! AAAAAAAAAAH

Jag har lovat en fin liten film om Sarahs och min vänskap till henne eftersom hon fyller år. Har jobbat på den lite grann i flera dagar. Igår satt jag aaaslänge för att kunna bränna ut den idag. Var uppe till 02 och var helt förstörd imorse...
Så ska jag gå in och avsluta skiten idag så kommer detta meddelande upp!! IMPLEMENTERAS WTF?!!! jag har ju sparat skiten, den gick att öppna igår. Det gör typ ont i min bröstkorg för jag var så nöjd med den :(


Nu får nog Sarah vänta ett bra tag innan min ilska mot Movie maker försvinner. Jävla teknik alltså..

nu ska jag kolla på gossip girl and take a chill pill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0