53 dagar kvar..?

av 2010! om jag inte räknat fel..

Försöker att planera nyår nu. Har frågat en mindre grupp människor om de vill komma på middag hos maj :) hehe.

Tror att det kommer bli lyckat faktiskt. Det bästa med nyår är att få umgås med folk man tycker om. Det är ganska fail att hoppas för mycket på själva festandet och utgången som nästan alltid falerar på nyår...jag har inget minne av att jag någonsin gått ut på en klubb på nyår? Jag vet att jag var påväg 2008 men slutade i mina föräldrars säng, drägg full. iiinte bra. Har lärt mig hur man gör nu :) dvs går inte runt och tar allas överblivna 56% shots, eeheeehe.

Det verkar dessutom som att Rustan kommer ner till nyår och firar i Lund :) och med sig kommer han att ha broder med flickvän och en till kompis!

Alla som läser detta och tänker, meeen jag är inte bjuden :( kolla Fejjan!
Jag har en så länge bara bjudit en mindre grupp för att se hur många som kan och så, för vi får inte plats jättemånga runt vårt bord..hehe.

Sara Rundberg, den eviga facebook-bojkottarn, du är självklart bjuden :D


puusssshaaaj


Kommentarer
Postat av: '

"Att vara så bokstavstroende och gå runt och tycka att kors är det heligaste som finns, då är man ju bara korkad... skit i symboliken och använd hjärnan din lilla idiot."



SKÄMTAR DU MED MIG? ha lite respekt för vad folk tror på och tycker. du kan ha dina åsikter och tro på vad du vill. men va inte så trångsynt, och ha respekt för andra. hur kan du gå runt och säga att det är korkat att tycka korset är heligt? det ÄR heligt för kristendomen. du sa att du själv är katolik, så come on...

2010-11-28 @ 17:44:03
URL: http://roniamathildasonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0