snart sommar!

Jag känner det på mig nu... sommaren kommer snart!

Det är helt sjukt så hård vinter vi haft. Ett tecken är ju när man kollar på väderleksrapporten ser 10+ ovanför skåne och tänker wooohooo VÄRME!! fi fäään shorts here I come.
Sedan när dagen väl kommer inser man att 10 grader bara är 1 grad varmare än en kyldisk på ica...........

meen meen, det var ett tag sen jag skrev här.
Tänkte att jag ska försöka skriva igen...betoning på försöka 8-)

Det kanske blir bättre om jag kommer på hur man smidigt mobilbloggar från min mobil.
Då kommer ni minsann få ta del av en hel del intressant, höhö.

Jag försöker planera min 23års dag nu så smått. Har en del idéer som jag spelat in på diktafon så att jag inte glömmer dem :) geeek

Nee, men seriöst. Jag hoppas att folk kommer tycka att det är ball. Funderar på något tema... några förslag?
Just nu lutar det ju åt ett kärt decennie som vi alla minns. (dvs 90 talet) 
Eller nostalgitema? Vet inte riktigt vad jag menar med det men men...

Av någon anledning känner jag nostalgi när jag hör låten här nedan trots att jag inte ens var född när den kom.







John Parr - Man in motion (st. Elmo's Fire)

Kommentarer
Postat av: sarah

jaaa 90-tema låter fett alltså. eller något annat ball:)

2010-05-11 @ 17:08:15
URL: http://saeret.blogg.se/
Postat av: sara

90!!!!!! :)

2010-05-12 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0