ska sluta skriva onödiga inlägg..

Jo det är så att någon uppmärksammade att mina inlägg sjunkigt i humorgraderna.
"känns som att du anstränger dig för mycket" tror jag exakt att det löd... haha
Jo men det är nog sanning. Ska se till att ha något vettigt att skriva från och med nu.
Grejen är att ibland så tänker jag "shiiit, är det inte sjukt töntigt att ha en blogg och låta folk läsa ens "tankar"???"
Men det är ganska skönt att skriva av sig, lite terapeutiskt sådär.

Det enda vettiga jag har att säga om denna dag är att jag hade ett intressant möte. Vi i min projektgrupp har haft lite svårt att bestämma oss för vad vi vill jobba med. Men vi fick ett tips av en klasskompis som hade en kontakt som vi träffade idag. Det kändes bara sjukt göött! vet inte hur mycket jag kan nämna om själva projektet här eftersom det inte är lanserat än...så jag låter bli. Killen i fråga äger två företag och driver just nu ett projekt och behöver hjälp med en del av det hela. Sjukt nice faktiskt!! även om jag inte kan gå in på det hela så handlar det i alla fall om något som är riktigt kul. Alltså något som faktiskt vår utbildning handlar om och något som jag faktiskt kan tänka mig att hålla på med så det är bara GÖTT! Hittils är denna dagen den enda som i inte sög helt och hållet nu under veckan.

orkar inte skriva mer nu... ni kan dock få ett litet matfoto igen, haha
Detta är vad jag krängde för en stund sedan medan jag kollade på desperate housewives!


Mango, nachos med ost, guacamole och chailatte :)


och sedan även en låt som jag lyssnade på precis! Det är allt för ikväll! puuuuss


Alicia Keys-Try Sleeping With A Broken Heart

Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Jätte söt blogg:D hur e läget?

2010-01-24 @ 00:44:11
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0