röööv...typ

är lite nedstämd...
kommer kanske låta som värsta gyset, men jag fick bara godkänt på min tenta, dvs en 3a.
Det högsta man kan få är en 5a! fy fan....det värsta är att jag fick sämst i klassen av dem som skrev tentan.
Jag sket verkligen totalt i att plugga ordentligt. Gjorde en massa julpyssel och lekte med hunden istället för att plugga, men ändå så stör det mig. Jag hade så feeel...var inte ens i näärheten av en 4a, utan det är precis så att jag fick min jävla 3a!!! aaaaaaaaaah, ska försöka lugna mig och vara NÖJD nu!

three is not the fu**ing magic number!!!



Ska leka med julklappen som jag fick av Sarah, en leksakspenis som vibrerar, haha.
Med "leka" så menar jag typ dra i snöret och kasta den på Rustan medan den vibrerar :)
 



Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha i like it!

och bry dig inte så mycket om tentan, det var ju bra att du blev godkänd trots allt ditt lekande med buby och balla julpyssel eeey!? hm hm?

pusss

2010-01-12 @ 19:44:02
URL: http://saeret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0