R.I.P

Idag 22.05 så dog en bit av min hjärna. Kan inte exakt peka ut vilken del...men jag har känt hela dagen att jag haft svårt för att få ihop mina tankar och har sagt sjukt tröga grejer. Det händer tom att en mening är på väg ut men jag hindrar den och då kommer den ut i slow-mo och med konstiga ljudeffekter...går inte att förklara.
Det kanske är hjärnsubstans som jag snyter ut hela tiden dessutom?? såå tröög känner jag mig.
Jag satt ialf vid datorn precis och fick en ilande smärta in i min hjärna och då visste jag..
...that I had a sudden death in my brain. I'll miss you dear friend. I'm sorry I took you for granted..and neglected you.
Now that you're gone I don't know what to do....
perhaps I'll end up in an insane asylum soon? deeear god!

jaaao jaao, det är fan inte konstigt att min hjärna fått nekros. Har suttit och cad-at tre dagar i rad nu...fattar inte att det tar sån tid alltså..
och sen så har det väl med min kost att göra också, hahaha. Kränger typ hela skålar popcorn och all gammal julchoklad som blivit över.

Min senaste feast var denna enorma muffin:


Fick den av Rusti för att jag har namnsdag idag <3

Det är typ colabitar på ovansidan och så tjockt med choklad och sedan även smält cola i mitten.

Nu är jag ta mig fan sugen på något salt...ska ner och smälta ost över nachos, fiiii fäään.
Blir nog ingen beach 10 i år alltså!! Ni kan se fram emot Agnes aka "flodhästen" flyta runt i balatonsjön i sommar!

goooonattt


Kommentarer
Postat av: Peter

Vad trevligt att få höra att jag inte är ensam om att "få ont i hjärnan" :D

2010-01-22 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0