party like it's 2010!

Nu sitter jag här och spanar runt på nätet efter balla klubbar som är igång nu på fredag.
Ska ju inte klaga allt för mycket, det finns ett hyfsat utbud även om man inte räknar med lunds 13 olika nationer, med nästan exakt samma skit på varenda en, hööhöö.

Nej, men det är malmö som gäller. Var egentligen sugen på debaser, men det var ganska dyrt alltså. Har inte varit ute på vääldigt läänge, så då vill man ju inte riskera att första kvällen blir något over-priced crap.

-hur var det igår, hade ni ball??
-alltså jag är 400kr fattigare och det enda jag fått är en huvudvärk och ny sorts avsky till mänskligheten....


Neeeej, nu ska vi inte vara bittra och negativa. Det kommer bli fett på fredag! Ser fram emot att festa med polarna samt lite nya människor från linköping och jag tänker inte ha några som helst förväntningar!

Förresten så hittade jag "klubb HEIMAT" på inkonst hemsida. Heimat? really? are you sure about that? betyder det något vettigt som bara jag inte förstår?
Because it sort of sounds like a SNOOOZEFEST!!!




Nu gäller det bara att byta ut mjukisbrallan mot en snygg klänning och fjärrkontrollen mot en flaska vin så kör vi!!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0