oförskämdhet...

bland annat att sprejja hårsprej i en tågvagn.....
är det bara jag som tycker att det är lite otrevligt och smått oförskämt?? man vill ju inte bli instängd med en främmande människas olika sprejdofter i ett trångt utrymme.
Det är ju så klart värre om det är parfym, det är SJUKT OTREVLIGT. Förstår inte folk att det faktiskt är ganska vanligt att man är känslig mot starka dofter? och vem vill lukta exakt som DU gör? din lilla jävla jordnöt, haha.

Som ni förstår så var jag ju med om detta idag. Jag satt dock några rader längre bak från denna tjej som ivrigt sprejjade med sin hårspray...hade jag suttit precis bakom hade jag nog inte kunnat hålla mig från att säga till.
Man såg liksom ett moln av hårspray diffundera ovanför hennes huvud. Jag förstår ju anledningen till att hon behövde denna produkt eftersom hennes hår låg på hennes skalle som om det vore en röd tunnhårig död råtta...
Men det var ju inte så trevligt när tåget började rulla och jag långsamt färdades in i hennes moln av illaluktande hårspray, hööhööö

För övrigt hade jag asball i fredags!! mitt fyllo alterego "Angie" gjorde come back inne på KB i malmö.
Let's all welcome her back and send her back to cave she crawled out of, haha.

återkommer lite senare med bilder från förfesten i fredags :)

puusshaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0