LUNCH!

haha, det enda jag har att se fram emot mitt i all denna CAD skit är lunch! wohoo

Vissa kanske läste Kissies smaltips igår? Hon åt en halv avokado till middag och skrev att "avokade innehåller fett och är därför mättande" eeeh, jaaa...eller neeej, vänta lite nu....hmm DU ÄR EN IDIOT, haha

Sicket jävla smaltips. De flesta vet nog att avokado är nyttigt och bra, för det innehåller goda fetter osv osv. Men att äta endast det och kalla det för en måltid??
Jag gillar hur hon i något inlägg innan dess skriver att hon ska hem till sin mamma och käka mysmiddag. Var det detta morsan serverade sen eller?? får hon för lite bidrag eller? hahaha, ok maybe not sooo funny.


Här har ni min lunch ialf, ifall någon ens bryr sig. Tyckte det såg lite komiskt ut så jag fotade den.


En hemmagjord chailatte (väldigt vit för att jag inte hunnit doppa tepåsen så mkt)
Familjen dafgårds fina lasagne, haha
Cocktailtomater med lite balsamicovinäger
Två toast med vitlök, smör och lite pommeskrydda (jag vet att det låter underligt)


haha, insåg precis att man ser resterna efter min lilla chocolate-frenzy på bilden också.

Kommentarer
Postat av: bläääää

casion på rea nu http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=20222

2010-01-19 @ 01:17:42
Postat av: leonora

Gott det ser ut.. kanske för att jag är hungrig.. =)

anyway, fin blogg!

Kram

2010-01-19 @ 19:16:06
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0