Licky Licky, haha

Nu är jag nöjd och glad igen, fått i mig lite mat. Har börjat fundera lite över planer till sommaren.
Jag vill gärna hyra en stuga i ungern vid balatonsjön och dra dit med ett gäng. Intresserade??
Det är så sjukt jävla kallt nu, börjar bli fett less på skiten, men men.
Sedan är jag inte direkt peppad på att skolan börjar heller. Tror att jag bara ska dit den 19e, men vi har en omtenta nu på fredag också. Jag vet ju inte hundra om jag behöver göra den eller ej, vilket är lite panik eftersom det nästan bara är 3 dagar kvar....Jag hoppas att läraren har insett detta och bestämmer sig för att lägga upp resultatet från tentan snart...slöe fan.


Just det fick ett tips om den sjukaste låten!
Vet inte om jag lyckades hitta originalet, men här har ni den :)



Therapia - Licky Licky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0