just fan!

Tänkte ju skriva om vad jag tyckte om Snabba Cash...weeell.
Jag hade inte läst boken och hade absolut inga förväntningar...det var ta mig fan bra det. Kom inga bra överraskningar där inte. Den var lite förvirrande och osammanhängade och inte alls så maffig som den verkar i trailern.

Det bästa i hela filmen enligt mig är att varenda gång en karaktär är sur och skriker så börjar han dräggla!! haha.
Skojar inte alltså. lååånga dräggelsträngar minst 5 gånger i filmen!
Det kanske bara var jag som la märke till det..?... Men för övrigt var det en trevlig biokväll. Det blir liksom aldrig helt misslyckat att gå på bio. Även den sämsta filmen blir liksom "helt okej" på bio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0