2010

Nytt år och nya blogginlägg...får man ju hoppas.

Fick plötsligt lite lust att skriva i min blogg igen. Det har inte hänt något speciellt ballt som jag vill skriva om men har på sista tiden suttit och skrivit kommentarer till massa jävla nötter på olika sidor.
Det känns som att det finns så mycket att kommentera och så många idioter att påvisa, haha
Så här är jag igen!

Min kära vän Sarah har också skaffat blogg nu!
Kommer bli väldigt intressant så gå in och läs!!

www.saeret.blogg.se

haha, komiskt att jag skriver som att jag nu refererar mina drygt 50000 bloggläsare vidare till hennes blogg. 
Det handlar om typ 3st tror jag...och en av dem är hon själv :P hahaha

pöööösss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0