you snooze you lose

fii fän vad mycket jag har sovit! eller inte? har inte koll längre..
Jobbade igår, kom hem runt 17. Först åt jag lite och sen lekte jag med Buby.
Vid 19 gick jag till mitt rum för att slappa och jag somnade...
Vaknade dock hastigt typ 00.30 och fattade inte var jag var eller vilken dag det var..fick lite panik. HAR JAG MISSAT SKOLAN?!! heelt jävla borta....Kollade på Nip/tuck och försökte somna om men det gick ju fän inte. Tror jag slumrade till först vid 4 tiden igen och DÅ som om det bara gått 5 sekunder så ringer mitt alarm!!
Klockan var då 7.15, körde en snooze sen var det bara att klä på sig och ta hunden till veterinären för vaccinering. blöööö mitt dygn är helt fuuuckat...(tur nog hade jag ingen skola idag)

jag somnade ju såklart om vid 9 tiden och vaknade för inte så längesen, haha.
Hade missat ett samtal från Amanda igen...hon hade ringt igår också. Tror nästan ni får höra av er någon gång imorgon bitti vid 03-04 tiden då lär jag vara på topp igen!

neee, nu ska jag ta mig upp ur den här jävla sängen. frukost? kaffe? JAAA KAFFE FÖR FAAAAN!


puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0