yaay!

Mår sjukt mycket bättre idag! Kommer antagligen dra till skolan imorgon och redovisa. hmm..jag hoppas att jag inte är jäättesmittsam, men men.
Känns dumt att sitta hemma när man inte mår dåligt längre och jag lär ju bara känna mig ännu bättre imorgon.

Tänkte visa er den fina presenten som jag fick av min fina pojkvän :)


De sitter jättebra och jag älskar dem!
Jag testade dem för drygt en månad sedan men hade inte råd att köpa dem. Det var faktiskt han som valde ut dem. Bästa överraskningen någonsin att han sedan ger mig dem i alla hjärtans dag present!

Garvade när han sa något i stil med "my woman should wear nice shoes"

så gulligt :)

Min present var ett kort med två tjocka figurer där det stod "vi är inte perfekta - men vi är perfekta för varandra"
haha, lite lame i jämförelse, men sen bjöd jag på bio också.

puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Rustan

Hehe så e det ;) puss puss

2010-02-18 @ 11:35:41
URL: http://www.rustowski.com
Postat av: poop

so cute!!!

2010-02-18 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0