pannkakor :)

jaaao.
Igår satt jag som många andra framför tv och kollade på melodifestivalen.
Det är lätt värt att se alltså. Man sitter ju främst och gör narr av alla artister och deras sugiga låtar!
I år är introduktionerna extra töntiga dessutom. De liksom sitter och berättar en "intressant" eller "pinsam" historia från deras karriär...

Anders Ekborgs story: .....jaa och så stod jag där scen och när jag skulle plocka upp ett vetestrå så sjönk all vete ner igen...och jag bara stod där och publiken märkte också att det var ngt fel....sen tog jag några steg mot höger och gick av scenen....

OOOOOJ VAD PINSAAAMT! haha, lame :)




detta åt vi i lördags btw :) moahahaha

Kommentarer
Postat av: sarah

AAahh give me ze pancAAAKES

2010-02-08 @ 16:57:10
URL: http://saeret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0