mina kära små vinster!

haha!
Fick hem lite traderagrejer plus saker som jag beställt på bubbleroom.
Var liite missnöjd med passformen på vissa saker. Speciellt på bikiniöverdelen som var för liten :( buuhuu, får se hur jag gör med den.. Kanske någon som vill ha den?? eller så skickar jag bara tillbaka den.
Den rosa korsette var också för liten:( fään, det var verkligen impulsköp, visste ju att det var fel storlek men den var så jävla sööt :P
Orkar fään inte skriva ett speciellt långt inlägg alltså, sjukt trött idag igen, tränade innan..
Bland mina små tradera vinster så fick jag ialf hem en snygg lila klänning :) eller "liiiilah" som Amanda brukar säga, hehe.
Ni som känner mig lite bättre vet att jag i princip hatade lila innan, men har nu ändrat mig helt. Har köpt en hel del lila grejer på sistonne.. om det är några killar som läser min blogg, syyynd för eeer. Detta inlägg blev lite girly girly.

Yeees we love clothes and yeees we love to show our clothes :)
Så här har ni mina små outfits:



Sjukt nöjd är jag även med halsduken! aaasnice i dessa tider :) mööhöööö

Nu ska jag se på desperate housewives och försöka skissa samtidigt!

gönätt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Såååååå JÄVLA snygg klänning! När ska vi festa ihop så jag får se den in action?! :D

2010-03-30 @ 01:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0