felsms.com

haha. kände mig lite hängig så jag gick in på felsms.com som Serah (saeret.blogg.se) tipsade om för några dagar sedan!
Har ni inte varit inne där så take a look, sjuuukt underhållande. Man får små endorfinkickar av folks sjuuukt pinsamma sms som de skickat fel. Jag rekommenderar ju såklart kategorin "vuxet" what else liksom, haha.

här har vi några godbitar:

Till: Mamma
Sms: Anna körde upp en ananas i pullan, haha!
Svar: Vad säger du? Behöver hon ha vård? Hur gick detta till, kommer direkt.

Förklaring: Jag och Anna skojade om vad man skulle kunna köra i upp i pullan. Hon kom på en ananas så skulle skicka till en kompis och skoja om det, men sms:et hamnade hos mamma som är sjuksköterska och trodde stenhårt på att det hänt. Var pinsamt att förklara sen, men kul i efterhand :)



Till: Pappa
Sms: Ta fram din hästkuk och kom hit så suger jag av dig!!!!
Svar: Han kommer inte innanför dörrarna här. Förståt?

Förklaring: Råkade klantigt nog skicka till min pappa istället för ett kk. Ville rymma från landet för att jag skämdes så.



Till: Mamma
Sms: Haha, låg och onanerade typ halva natten :P Blev asa kåt efter att ha hört mamma och pappa ha sex ;) ville ha dig<3
Svar: Men fy! Sådant ska du inte hålla på med!

Förklaring: Eh eh eh..skulle skicka det till min pojkvän men som ni förstår hamnade det hos mamma istället ;$ sjukt pinsamt sen på morgonen när hon läst smset!



Till: Mamma
Sms: Jag har big problem nu. Har haft dicken åt vänster i kallingarna hela tiden och nu är den lite sne åt det hållet. Den ser lite ut som en brio tågbanesväng. Hur gör jag den till normalt rak igen.
Svar: Jag har inget riktigt bra svar på det där hjärtat.

Förklaring:  Fatta att jag skickade ett sms om min sneda kuk till min mor. Det är så bizzart så det finns inte. Rodnar när jag tänker på det



och det finns mycket värre! haha PINSAMT SOM IN I HELVETE! :)

har någon av mina kära läsare en liknande incident som de vill dela med sig av kanske? anonymt såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0