blue

Är på lite halvdassigt humör...kanske pms-en?
eller jo, antagligen.
Får verkligen hoppas det...allt känns så sjukt jobbigt. Jag borde göra massa saker men klockan är mycket och imorrn måste jag jobba. Det är ju bra i för sig med tanke på hur fattig jag känt mig den sista tiden.

Har ingen lust att göra någonting alls nuförtiden alltså. Började fundera på vad jag ska hitta på för roligt i helgen.. borde kanske festa? men är egentligen inte sugen. Eller ialf inte sugen på att dricka. Ja, jag vet att de båda inte nödvändigtvis går hand i hand...but yeah they sort of do.

känner mig tråkig och bitter... har ingen något bra förslag?
Jag känner att jag kanske vill åka bort ngnstans...är trött på att vara antingen hemma eller i en fattig sal på skolan. 


"Please lock me away
And don't allow the day
Here inside, where I hide
With my loneliness..."


Kommentarer
Postat av: Sandra

LONDON! sjukt pepp!

2010-02-18 @ 11:40:52
Postat av: poop

hey dude!! update:D

2010-02-23 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0