ännu ett onödigt inlägg..

Jag är feeeett trött!
Var på basketträning innan...shit alltså, hade ingen energi. Kände mig som en seg och överviktig noshörning bland ett gäng gaseller. Ja lite dålig jämförelse. Ni borde vara tacksamma över att jag ialf orkar röra fingrarna för inget annat kan röra sig. Mitt huvud hänger typ på sne och ett av mina ögon försöker fokusera på skärmen medan jag skriver...haha

I morse hände en rolig grej! Alltså det var nog bara jag som tyckte att det var roligt..
Men jag stod och väntade på tåget och det blev försenat så det samlades sjukt mkt folk som stod och väntade tillslut.
När tåget väl kommer så ser man folk rada upp sig utanför dörrarna och gör en gång ut för folk som ska stiga av. Jag var liite långsam så jag hamnade mitt i gången och stod mitt emot dörren. Helt plötsligt slår en tanke mig. Att jag ska gå ner på knä och säga "välkomna till Lund mina kungligheter"...alltså jag sa ju att det inte var kul. Men så tidigt på morgonen så lät det som sjukaste punch-linen i mitt huvud. Sedan börjar jag garva när jag ser hur folk börjar trycka sig på tåget trots att alla som skulle av inte hade kommit ut än. hahaha. Tänk er den stackars jävlen som får full motströmning mot sig. När flödet av människor som ska på tåget är i full rulle då är det fan kört att komma av, hahaha. så jävla kul att se paniken i folks ögon som inser att "shiiit, de har börjat komma på...neeeeeej, jag måste aaav. Jag vill inte åka till nästa hållplats,,,aah dear god let me off this traain"

Som kompensation för mitt lagom bristande inlägg ska ni här få lite bilder på mitt fyllo alter-ego "Angie".


haha, fii fään. Isn't she pretty? I think nooot

Kommentarer
Postat av: Sandra

I LIKE ANGIE!

2010-02-02 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0