mitt humör just nu


Agnes säger:
yeee
jag vill fortf ha cheese dipp
alltså jag börjar bli galen har gått runt och tänkt på den nu i flera dagar och alla jävla affärer ska ju klart som fan vara stängda hela tiden!!!


sarah☮ säger:

hahaha cheeeeseeee


Agnes säger:
alltså jag skojar intebörjar bli mentalt skadad av det alltså


sarah☮ säger:

hhahah shit
j odet är gott


Agnes säger:
AAH
men du vet

det är nästan som när de beskriver att gravida får ett craving och kan inte släppa det
they lose their minds

alltså I'm losing it
losing it, right now!!!

jag typ ser den krämiga gula såsen framför mig och hur min tunga nuddar ytan och det känns lite svalt
och hur jag sedan lapar i mig och de fyller hela munnen

och att jag doppar frenetiskt olika saker i den lilla burken

och bara sväljer det så snabbt jag bara kan och hoppas på att det aldrig tar slut...:*(

möööööööööhr
GIVE ME CHEEESE DIPP!


sarah☮ säger:

HAHAHAHHAHAHA
omg!!! you freak!!!


Agnes säger:
yeees, weeell
jag vill älska i cheese dipp!
aja, fuck it all...ska gå ner och göra en fattig gräddfilsdipp


sarah☮ säger:

dont we all..


Agnes säger:
och skala några jävla morötter....


sarah☮ säger:

hahaha aw=C
sad


Agnes säger:
yee
hörs imorrn
blev sur nu


sarah☮ säger:

hahah aww
yeees=)
puss puss dont be sad


Agnes säger:
blöö


sarah☮ säger:
du kan köpa sån dipp imorgon


Agnes säger:
YEAH WELL I FUCKING BETTER!
puuuuss haaaaj
hihi


sarah☮ säger:
hihi


Kommentarer
Postat av: sarah

hahahah wtf, jag visste inte ens att du lagt upp detta förrän jag såg det nu! :O

ganska freaky ja!

vi ses sen. pusss

2010-04-05 @ 12:44:41
URL: http://saeret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0