Blondiner!

Jag kanske ska berätta om hur mitt nyår var. Läste nämligen för inte så längesen hur Blondinbella spenderat sitt nyår. Kände mig skapligt motiverad till att skriva ett lika spännande inlägg som denna briljanta blondin.
Mitt nyår var ialf väldigt trevligt. Åt middag med mina vänner och tog det ganska lugnt.

Det är väldigt intressant det här med blondiner och hur de uppfattas. Visst man har ju sina fördomar om platinablonderade kvinnor med alldeles för lite kläder eller något. Men jag är faktiskt ganska diplomatisk vad gäller detta. Jag drar inte blondinskämt utan bimboskämt. Bimbo för mig är en kvinna som uttrycker allt endast med sitt utseende och på ett sätt som inte ens ger en en hint av intelligens. Klä dig hur fan du vill, det kommer alltid finnas fördomar mot dig. Men finns det något vettigt innanför pannloben så är det det enda som är viktigt. Om det är något jag verkligen hatar med vissa bimbotjejer är att de släpper fokus och sänker sig till en lägre intelligensnivå för att spela på att det är lite gulliga och tjejiga som inte vet bättre. De kanske inbillar sig att det är så killar vill att tjejer ska vara. Glada, söta, snälla och lite dummare än dem själva. Japp, jag antar att detta tyvärr är sant till en viss del. Tror inte alla killar kan hantera tjejer som är smarta. Det blir kanske lite för mycket meck och för mycket saker de kan säga emot om, haha. Men helt ärligt, vad är det då för partner man får? 

Genom tiderna har blondiner alltid varit väldigt populära. Det är väl något speciellt med det där gyllenne svallet, haha.
Jag har ingen aning alltså. Hade jag blonderat mig hade jag sett ut som en grekisk hora, hahaha. Det går alltså feetbort!
Kan ju säga att jag själv haft en svaghet för blonda killar. Jag gillar det där lite urtida viking med ljus hy och hår men ändå manliga-looken. :)
Japp, jag gillar verkligen blondiner!



Citat av män med en svaghet för blondiner:

"Picasso had his pink period and his blue period. I am in my blonde period right now."
-Hugh Hefner

"Blondes make the best victims. They're like virgin snow that shows up the bloody footprints."
-Alfred Hitchcock


Blondiner om hur det är att vara blond:

"It's great being blonde - with such low expectations it's easy to impress."
-Pamela Anderson

"I'm not offended by all the dumb blonde jokes because I know I'm not dumb... and I also know that I'm not blonde"
-Dolly Parton



På tal om hitchcock! Jag måste berätta om en engelska redovisning som vi hade i tvåan eller trean på gymnasiet om Alfred Hitchcock. Rasmus som var i min grupp hade skämtat lite innan vi gick fram för att redovisa. När han väl skulle säga namnet på den kända regissören så säger han därför fel och säger istället Alfred Hugecock!
Tro mig i stunden var det sjukt kul!

Här har vi ett litet utbud blondiner. Kom på att Blondinbella liknar hon psycho biatch blondinen Sami från days of our lives, och även lite den mycket sötare Christina Appelgate



           Blondinbella och                                Blondinbella och
           Christina Applegate                           Alison Sweeney


Kommentarer
Postat av: rulle

Hehe, kul inlägg, men tror inte det är sant det där att killar föredrar blondiner. Tror det är ganska 50/50 faktiskt. Som du vet så är jag själv ingen sucker för blondiner. Long dark wavy hair is the shit imo ;)



Svarade även på förra inlägget, det är en gammal låt den där du visade :P



Ses snart sötnos ;D häy

2009-01-03 @ 17:11:35
URL: http://www.rustowski.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0