riktigt riktigt jävla dåligt humör

Ja, jag är skitsur. Blir så irriterad på allt och alla känns det som. Igår fick jag en fet utskällning av en busschafför, jag orkar inte förklara varför. Men det var inte mitt fel. En vecka så går allt som jag vill. Men detta känns som helvetes veckan. Måste plugga arslet av mig för jag har tenta på måndag. Har jobbat på lundaspelen så jag har inte hunnit. Sen kom det där jävla rövhålet till chafför och förstörde min dag. Sen idag insåg jag vad lojalitet betyder för en av mina vänner.
Säger bara baack the fuck off, men ja du får nog det du förtjänar i längden ;) enjoy!
Får försöka bli positiv innan mitt huvud sprängs av ilska.....

Om jag inte räknat fel så är detta även min PMS vecka, så alla som inte har något snällt att säga till mig kan dra åt heelveete!


Kommentarer
Postat av: rulle

Hehehehehehe, vilket rövhål döh ;) Han kanske var en hon, dvs en reversed drag-queem (drag-king?) som hade PMS hon med?



Bara en teori..

2009-01-07 @ 20:03:32
URL: http://www.rustowski.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0