fuck you very much

oh lord...har helt hjärnsläpp av det här med bloggande. Jag har ingen inspiration...det är ju rätt mycket jag går runt och tänker på varje dag och rätt många ämnen som jag diskuterar med folk, men jag vet liksom aldrig riktigt vilket av det som är intressant att skriva om...om ens något. Jag har sjunkit så lågt att jag nu med jämna mellanrum går in och läser vad lilla blondinbella har för sig, för att komma på ngt vettigt som jag kan nämna...ooh yes, fii fään! haha
Ni kan ju titta in på hennes blogg hon la nyligen upp ett litet sortiment av youtube klipp för att representera hennes långa karriär. Kanske värt att ta en titt på......NOT.
I vilket fall så tänkte jag försöka lägga upp lite låtar då och då.

Här kommer en ny favorit :) enjoy!
 

Lily Allen - Fuck You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0